Zwroty i reklamacje

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu. Nie przyjmujemy paczek "za pobraniem". Zwrot środków realizowany jest w ciągu 14 dni od zgłoszenia zwrotu, jednak nie wcześniej niż nastąpi rzeczywisty zwrot towaru. 

3. Wysyłka
Reklamowany / Zwracany produkt należy wysłać na adres:

AutoZALES.pl
ul. Osiecka 15
64-100 Leszno
{tel. +48 532 361 825}

Uwaga! Możesz też skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta.

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

AutoZALES.pl
ul. Osiecka 15
64-100 Leszno

{tel. +48 532 361 825}

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

 


Tę stronę możesz zmieniać tutaj:
Panel administratora > Zawartość > Strony informacyjne > Zwroty i reklamacje

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl